8 Jul 2015

OUTFIT Adel 8/7/2015

Matching set, docela mladý trend, který bych přeložila asi jako ladící komplet. Tento trend spočívá v párování topu a sukně/kraťasů/kalhot ze stejného kusu látky, nebo, pro více extravagantní povahy, i dvou různých potisků, což teď můžete hodně vidět na přehlídkových molech. Dříve bijící do oka, nyní naprosto módní, ale v tom je móda prostě úžasná, jak rychle se mění. Vzpomínáte na trend cvoček, jak to musel mít každý? A teď naopak - kdo má cvočky, je za zenitem. 
Mně se matching sety ze stejného kusu látky moc líbí, přijde mi to fresh, stylové, moderní a zajímavé, rozhodně to zaujme oko. Komplet, co mám právě na sobě jsem si objednala z Oasapu a top je trochu kratší, než jsem předpokládala, že bude, ale nakonec je z toho docela hezký outfit. 










Macthing set Oasap // Boty Converse // Sluneční brýle Mango

2 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...