27 Jun 2015

OUTFIT - Tessie 27/6/2015

Tessie

instagram @tessie93

Konečně prázdniny! Stále se mi ještě ráno stává, že se vzbudím a mám pocit, že se hned musím jít něco učit nebo si alespoň na stůl rozložit materiály, aby se neřeklo (poslední zkoušku jsem dělala teprve ve středu). Jak se mi vždycky uleví, když zjistím, že už nemusím. Myslela jsem, že už to nepřijde! O prázdninách se hodláme s Adél blogu opravdu hodně věnovat, tak se máte na co těšit. Dnešní den sice jako typický prázdninový nevypadal, ale aspoň jsme k šedé obloze sladily došeda outfity. Já mám na sobě šaty Missguided, které tentokrát posloužily jako sukně, tričko s potiskem Oasap, bundička Pimkie, batoh Claire's a mé nové Adidas Superstar.










3 comments:

  1. tessi ! Sporty look...Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  2. Ako sa hovorí: V jednoduchosti je krása! :)) Krásny outfit aj fotky su pekné :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Interesting read, thanks for sharing

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...