28 Nov 2014

OUTFITS 28/11/2014

Tessie

instagram - @tessie93

Tričko se jmény světovách návrhářů "KARL COCO TOM MARC" jsem si objednala ze stránky missguided.com a můžete ho najít TADY. Oblečení z téhle stránky naprosto žeru, po prvním objednání v létě jsem sice byla trošku zklamaná z jedné věci, ale dlouho jsem to nevydržela a dala jim další šanci. Tentokrát jsem moc spokojená :) Škoda, že značka nemá v Londýně kamenný obchod, v únoru tam s kamarádkou letíme, tak bych se tam určitě zastavila. Jaké máte vy zkušenosti s nakupováním online? Vyhovuje vám to? Na sobě mám kromě třička ještě bundičku z Primarku a DIY ripped jeans původně z Tally Weijl. Kabelka je z Ebaye a boty z obchodu Decathlon.

My new "KARL COCO TOM MARC" is from missguided.com and you can find it HERE. I adore almost every piece of clothing they sell, even though I was quite disappointed with my first order in Summer, I did it again and this time, I'm completely satisfied! It's a pity missguided doesn't have a store in London, I'm flying there with my friend in February and I would definitely stop by. What's your experience with online shopping? The rest of my outfit: Primark jacket, DIY ripped jeans originally from Tally Weijl, handbag from Ebay and shoes from Decathlon.





aa
qa

Adela

instagram - @adelaka

Tento huňatý světle růžový kabátek jsem koupila na konci léta a jen díky němu jsem se těšila na podzimní počasí. Ulovila jsem  ho v H&M a byla to láska na první pohled. Je trošku extravagantnější, takže to není na nošení každý den a navíc by se brzy okoukal, ale pokaždé, když si v něm vyjdu, tak jen sklízím chválu. Ale hlavní je, jak se v tom cítíte, a já teda úžasně, můj oblíbenej kousek z šatníku. :-) Zbytek looku tvoří šedé triko Mango, bleděmodré kalhoty H&M, tělové kotníkové boty Reserved a kabelka Michael Kors.

I bought this bushy pale pink jacket in the late summer. It is from H & M and it was love at first sight. It is a bit extravagant, so it's not for every day wear, but wearing this beautiful coat makes me happy, it is definetely my favourite piece of wardrobe.every and I sure amazingly, Mango gray T-shirt, faded blue pants H & M, Reserved beige ankle boots and handbag Michael Kors create the rest of the outfit.







'https://www.oasap.com?inoasaph=oasapinh&affiliantid=133958

2 comments:

  1. Krásné outfity. Ten růžový kabátek vypadá úžasně :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    ReplyDelete
  2. Moc krasne outfity, velmi vam to pristane dievcata! ;-)

    lamodaeanarchia.blogspot.com

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...