25 Jul 2014

OUTFITS 25/7/2014

Tessie

instagram - @tessie93 (více fotek z Monaka/more photos from Monaco)

S přítelem jsme si udělali jednodenní výlet do Monaka. Já už v Monaku jednou byla, asi před pěti lety a docela narychlo, tak jsem chtěla strašně jet znovu a více si to užít. I přes docela hroznou cestu to byl skvělý výlet :) Z Monaka a hlavně Monte Carla dýchá tak úžasná atmosféra.. Sluníčko, moře, pohoda a hlavně luxus. Projíždí kolem vás auta, která alespoň já v Praze téměř nepotkávám, maximálně v Pařížšké. Monte Carlo je vlastně taková ještě trošku luxusnější Pařížská, dalo by se říct :D Ten životní styl, kterým tam většina lidí žije, je jako sen. Jachty, butiky, drahé restaurace a krásně oblékané slečny/ženy. I když musím říct, že jsem jim opravdu nezáviděla v tom šíleném vedru chodit v 15 cm podpatcích, i když ... :D Já jsem zvolila outfit hlavně co nejvíce vzdušný a pohodlný a vážně jsem byla ráda, že jsem si nevzala uplé tričko a kraťasy, protože by se ke mně možná přilepily. Lila crop top je z missguided, sukně a sandálky z Bershky.

My boyfriend and I made a one day trip to Monaco. I have been to  Monaco about five years ago and for a short time, so I wanted to go back and enjoy it more. Despite quite a horrible journey it was a great trip :) The atmosphere in Monaco and mainly Monte Carlo is  amazing .. The sun, the sea and especially the luxury. Those cars that drive around you, at least I see them only in Pařížská street in Prague. Monte Carlo is actually a quite a bigger and more luxurious Pařížská street  :D This life style that most people live, is like a dream. Yachts, boutiques, expensive restaurants and beautifully dressed girls / women. Although I must say that I really wasn't jealous of them wearing 15 cm heels in that crazy weather :D I chose the outfit to be mainly comfortable and I was really glad I did not take a T-shirt and shorts. My lilac crop top is missguided, skirts and sandals are from Bershka.





and my absolutely most favourite photo <3






Adela

instagram - @adelaka

K mému dnešnímu outfitu nemám bohužel tak poutavý příběh jako Terez, protože mi tenkrát ještě nezačaly prázdniny -> drtila jsem se na šílenou zkoušku z matematiky, takže jsem outfitek musela vyfotit narychlo doma. Snad vám to nevadí. :) Tyhle bílé šatičky jsem si objednala z Oasap.com a musím říct, že jsou opravdu nádherné. Je jen škoda, že na téhle stránce mají nejmenší velikost S a já mám spíše XS, takže jsou mi trošku větší, ale není to nic, co by švadlena nezvládla za chvilku, a za tu krásnou eleganci to stálo! Můžete si je koupit tady. Sandálky na podpatku jsou z Primarku. A málem bych zapomněla na náhrdelník - taktéž Oasap, a nakupujte zde. :)

I don't have that engging story to this outfit as Tessie, because I still had finals that time, so I had to shoot it quickly a home. I hope you don't mind it. :) I have ordered this beautiful white dress from Oasap.com and I have to say, they are really amazing. The dress have just one flaw - they are size S (Oasap's smallest size) and I have a XS, so they don't fit me perfectly, but a dressmaker will make them work for me. The dress were worth it! And you can buy them here. The heeled sandals are from Primark. And I've almost forgot the necklace - it's Oasap as well, shop here. :)



pózička alá Vicky Beckham :D









2 comments:

  1. Krásné šaty!!! a ty fotky z Monaka jsou úžasné!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc! :) šaty jsou opravdu krásné, jen škoda té velikosti :-(

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...